مقالات

نحوه انتخاب ابعاد مناسب میز جلو مبلی

میز جلو مبلی چوبی | کد 695T

اندازه میز جلو مبلی به اندازه شکل و استایل آن است. می تواند حس و عملکرد اتاق نشیمن شما را کاملاً تغییر دهد. راهنمای ما را بخوانید تا بیاموزید که چگونه اندازه مناسب میز جلومبلی را برای اتاق نشیمن خود پیدا کنید.

اندازه میز جلو مبلی

هنگام انتخاب یک میز قهوه جدید، مهم است که مبلمان اتاق نشیمن موجود خود را قبل از شروع با یک متر نوار اندازه گیری کنید. این اندازه‌گیری‌ها به شما کمک می‌کند ابعاد طول و عرض میز را انتخاب کنید که برای فضای شما مناسب است. برای تعیین ابعاد مناسب میز شامل طول، ارتفاع، عرض، عمق و محل قرارگیری، توصیه های زیر را دنبال کنید.

نحوه انتخاب ابعاد مناسب میز جلو مبلی

نمودار نشان دهنده میز قهوه دو اینچ کوتاهتر از مبل است.

ارتفاع

ارتفاع استاندارد میز جلو مبلی چوبی بین 40 تا 45 سانت است، با این حال، توصیه می کنیم ارتفاع میز قهوه خوری را انتخاب کنید که به خوبی با مبل شما جفت شود. توصیه می‌کنیم میز قهوه‌خوری با ارتفاعی برابر با کوسن‌های مبل‌تان یا 2 تا 5 سانت پایین‌تر انتخاب کنید. این به شما این امکان را می دهد که به راحتی هر نوشیدنی یا غذایی را از روی میز بردارید.

نحوه انتخاب ابعاد مناسب میز جلو مبلی

نمودار ابعاد طول میز قهوه خوری که دو سوم طول مبل است را نشان می دهد.

طول

ابعاد طول میز جلو مبلی در انتخاب میز قهوه خوری بسیار مهم است. برای جلوگیری از شلوغی فضای خود، توصیه می کنیم میزی را انتخاب کنید که طول آن تقریباً دو سوم طول مبل شما باشد. ابعاد طول میز متناسب با ابعاد طول مبل باعث می شود اتاق نشیمن شما متعادل تر به نظر برسد.

نحوه انتخاب ابعاد مناسب میز جلو مبلی

نمودار بین 30 تا 45 سانت بین مبل و میز و 75 سانت بین میز قهوه و هر مبلمان دیگری توصیه می شود.

عرض و مکان

برای تعیین عرض میز مناسب برای فضای زندگی خود، ابتدا باید تصمیم بگیرید که آن را در کجا قرار دهید. برای مانور دادن آسان در اطراف میز جلومبلی، توصیه می کنیم بین 30 تا 45 سانت فاصله بین میز و مبل قرار دهید. برای اطمینان از تردد راحت پایی در اطراف بقیه اتاق نشیمن، توصیه می کنیم 45سانت بین میز و سایر مبلمان مانند پایه تلویزیون یا مرکز سرگرمی بگذارید. برای محاسبه عرض میز جلومبلی مناسب برای شما. فاصله را از مبل تا پایه تلویزیون یا سایر مبلمان بزرگ اندازه بگیرید، سپس 120سانت کم کنید. این عرض میز قهوه ایده آل اتاق نشیمن شماست.

در متن بالا نکات مهم برای انتخاب سایز مناسب میزجلومبلی را بررسی کردیم. هنگام انتخاب یک میز جلومبلی جدید شکل را در نظر بگیرید. به‌جای پیش‌فرض یک میز قهوه‌خوری مستطیلی کلاسیک، به این فکر کنید که چگونه یک میز قهوه‌خوری مربعی، میز قهوه‌خوری گرد یا میز قهوه‌خوری مستطیلی می‌تواند فضای شما را بهتر تکمیل کند.

مجموعه تولیدی عطرچوب ارائه دهنده انواع میز چوبی روستیک و انواع محصولات سفارشی دلخواه شما عزیزان می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *