مقالات

معرفی انواع استند گلدان چوبی

برای اینکه روشی جذاب برای نمایش گیاهان خود داشته باشید، یا فقط یک وسیله دکوری جدید به خانه خود اضافه کنید، استند گلدان چوبی  ایده خوبی است. آنها در بسیاری از سبک ها، عمدتا طرح های چند لایه، و حتی برخی از ایده های مختلف که ممکن است قبلا ندیده باشید، ارائه می شوند. در این مقاله ما انواع استند گلدان چوبی را بررسی کرده ایم تا بتوانید انتخابی هوشمندانه داشته باشید.

انواع استند یا پایه گلدان چوبی

استند گلدان چوبی مینیمال

برخی افراد پایه گلدان چوبی را با طراحی ساده تر و ظریف تر ترجیح می دهند که واقعاً به گیاه کمک می کند تا در مرکز توجه قرار گیرد.

اگر به سلیقه شما شبیه است، یک پایه مینیمالیستی درجه یک تمام چیزی است که شما نیاز دارید.همچنین در اتاق های مینیمالیستی و در خانه های به سبک اسکاندیناوی نیز بسیار زیبا می کنند.

معرفی انواع استند گلدان چوبی

استند گلدان با رنگ روشن

اگر اتاق نشیمن شما نسبتاً کوچک است یا از قبل پر از مبلمان است، یک پایه چوبی با رنگ روشن تر و  سبک تر و دارای طراحی باز کمک خواهد کرد.

در واقع آن گوشه را مطبوع تر و جادارتر می کند و در عین حال امکانات تزئینی زیادی را برای انتخاب در اختیار شما قرار می دهد.

معرفی انواع استند گلدان چوبی

استند گلدان چوبی روستیک با جلوه ای طبیعی

یکی دیگر از ایده های زیبا برای پایه گلدان چوبی که یک بیانیه تزئینی نیز هست این است که با انتخاب طرحی که به نظر می رسد آن را در جنگل پیدا کرده اید، روی عنصر چوبی وارد شوید.

استندهایی با ظاهر طبیعی در اتاق‌های متنوع یا غیرمتعارف ایده‌آل هستند، اما همچنین برای تقویت دکورهای روستایی مانند خانه‌های کشاورزی یا خانه‌های الهام گرفته از کلبه مناسب هستند.

پایه گلدان چوبی با کشو

استند گلدان می تواند شامل یک پایه با قفسه های اضافی برای بیش از یک گیاه، فضایی برای سایر وسایل تزئینی، یا حتی یک کشو برای ذخیره سازی اضافی باشد (که همیشه یک مزیت بزرگ است!).

معرفی انواع استند گلدان چوبی

استند گلدان چوبی بلند

معمولاً استندهای بلندتر تقریباً به اندازه یک میز جلو مبلی چوبی یا میز کنارمبلی سنتی هستند، به این معنی که می توانید به راحتی آنها را در کنار مبل خود قرار دهید و از آنها برای چند مورد کاربردی یا تزئینی دیگر نیز استفاده کنید.

این پایه‌های گیاهان چوبی اکنون در انواع و اقسام طرح‌ها عرضه می‌شوند.

معرفی انواع استند گلدان چوبی

پایه گلدان چوبی چند طبقه بزرگ

آیا شما فردی هستنید که به طور منظم تعداد زیادی ازگیاهان را خریداری می کنید؟

پس یک پایه چوبی چند طبقه مانند نمونه یکی از دیوارهای شما را به یک نمایشگر گل و گیاه تبدیل می کند.

این غرفه‌های باشکوه که از چندین قفسه در ارتفاع‌های مختلف تشکیل شده‌اند، احتمالاً در آپارتمان‌های کوچکی که بهینه‌سازی فضا در آن نقش کلیدی دارد، بسیار متناسب خواهند بود.

معرفی انواع استند گلدان چوبی

استند گیاهان چوبی مدرن

اگر ترجیح می دهید، پایه چوبی جدید شما می تواند به اندازه گیاه واقعی چشم نواز باشد؛ ساده ترین راه برای دستیابی به این نتیجه جسورانه این است که به دنبال مدلی معاصر باشید که از سنتی ترین طرح ها دور باشد.

معرفی انواع استند گلدان چوبی

پایه گلدان پلکانی

قانون سه در طراحی داخلی بسیار محبوب است زیرا چیدمان اقلام به اعداد فرد منجر به نمایشی طبیعی و پویاتر می شود.

بیشتر استندهای گلدان پلکانی از این قانون پیروی می کنند، چه با ایجاد یک طرح متقارن یا یک الگوی کاهشی.

بنابراین، تضمین می شود که آنها به گوشه ای جذاب تبدیل شوند و در عین حال به هر گیاه توجهی که شایسته آن است می دهند.

معرفی انواع استند گلدان چوبی

قفسه یا شلف چوبی برای گیاهان و لوازم جانبی

برای بهینه‌سازی فضا وقتی می‌خواهید دسته‌ای از گیاهان آپارتمانی را به نمایش بگذارید، می‌توانید طرح قفسه‌ای یا شلف چوبی را در نظر بگیرید که می‌توانید آن را درست روی دیوار خود قرار دهید.

معرفی انواع استند گلدان چوبی

در متن بالا انواع استند گلدان چوبی را بررسی کردیم. مجموعه تولیدی عطرچوب ارائه دهنده انواع استند گلدان چوبی ، میز چوبی و انواع محصولات سفارشی دلخواه شما عزیزان می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *