مقالات

بهترین چوب برای مبلمان روستیک چیست؟

نیمکت چوبی | کد 110C

 “بهترین” یک اصطلاح ذهنی است.  زیرا آنچه برای شما و خانه شما بهترین است ممکن است آن چیزی نباشد که همسایه یا دوست شما در خانه خود می خواهد.  و این چیز خوبی است!  زندگی خسته کننده خواهد بود اگر همه ما چیزهای مشابهی را دوست داشته باشیم.

 در این راهنما، گونه‌های چوبی پرطرفدار را که اغلب در مبلمان روستایی استفاده می‌شوند، بررسی می‌کنیم، بنابراین می‌توانید تصمیم بهتری در مورد اینکه کدام نوع مناسب‌ترین نوع سبک و بودجه شما است، بگیرید.

 مقایسه گونه های چوبی برای مبلمان روستیک

 چه نوع ظاهری برای مبلمان روستایی خود می خواهید؟  پاسخ به این سوال به شما کمک می کند تا بهترین چوب را انتخاب کنید تا به سبک مورد نظر خود برسید.  شاید شما به دنبال مبلمان سنتی کاج گره‌دار هستید که در یک کابین کوهستانی پیدا می‌کنید.  یا شاید می خواهید ظاهری فرسوده داشته باشید. 

 محبوب ترین گونه های چوبی برای مبلمان روستایی

چنار

 چوب چنار  یک انتخاب محبوب برای میز، تخت، و اکثر انواع مبلمان است.  به دلیل دوام و دانه های چوب فوق العاده ای که دارد برای میز ایده آل است.

میز کنسول چوبی | مدل 120T

 بلوط

 این چوب نام خود را از علائم قابل مشاهده تیغه اره گرفته است که به آن ظاهری طبیعی و روستایی می بخشد.  بلوط برای هر نوع مبلمان کارآیی دارد.  سختی و دوام آن و همچنین ظاهر و بافت آن، آن را به گزینه ای عالی برای میزها تبدیل کرده است.  این سبک شامل هیچ گونه سیاهه‌هایی نیست که آن را در رده روستایی مدرن قرار دهد.

 گردوی سیاه

 گردوی سیاه به دلیل دانه بندی و دوام خیره کننده اش یک انتخاب عالی برای ست های ناهارخوری است اما برای ساخت میزهای تلویزیون، میزهای قهوه و میز جلو مبلی نیز استفاده می شود. 

 سعی در رسیدن به چه نگاهی دارید؟

 محبوبیت مبلمان روستایی در حال افزایش است، زیرا بیشتر ما تمایل داریم که در خانه های خود رنگ های طبیعی داشته باشیم.  بسیاری در حال دور شدن از یک سبک مدرن تر هستند، که می تواند احساس سرد و غیر دعوت کننده داشته باشد.

 افرا

 در چوب افرا تضاد رنگ‌های روشن و تیره زیبایی را نشان می‌دهد.

 چوب پسته

پسته یکی از خاص ترین انواع چوب برای ساخت میز عسلی و میز جلو مبلی بوده که دارای لبه های خاص نا هموار رنگ قرمز است.

میز کنسول چوبی | مدل 115T

چوب سنجد

سنجد به دلیل باختگی ها، دوام و رگه های تیره و خاص خود در ساخت انواع میزچوبی، ساعت چوبی و آینه چوبی محبوبیت بسیار زیادی دارد.

چوب توت

چوب توت با رگه های طلایی رنگ خود یکی دیگر از موارد محبوب در سبک دکوراسیون روستیک بوده و با انواع تناژهای رنگی به زیبایی ست می شود.

میز عسلی چوبی| کد 155T

در متن بلا انواع چوب خاص و مورد استفاده در ساخت مبلمان روستایی را بررسی کردیم. ما در مجموعه عطرچوب تمامی تنوع های چوبی بالا را در اختیار مشتری قرار داده تا مطابق با سلیقه خود بهترین انتخاب را داشته باشد.

مجموعه تولیدی عطرچوب ارائه دهنده انواع استند گلدان چوبی ، میز چوبی و انواع محصولات سفارشی دلخواه شما عزیزان می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *