مقالات

رنگ متناسب مبلمان روستیک

اکسسوری چوبی

اگر به دنبال اضافه کردن سبک روستایی به خانه خود هستید، ممکن است از خود بپرسید که چه رنگی با مبلمان روستیک می آید.  خوشبختانه، چندین گزینه وجود دارد، و نیازی نیست که خیلی روی یک رنگ یا سبک گیر کنید.  از بژ تا قهوه‌ای و قرمز، ما شما را تحت پوشش قرار می‌دهیم!  نکته کلیدی این است که رنگ های مناسب را بشناسید و آنها را با مبلمان روستایی به جذاب ترین شکل ممکن ترکیب کنید.

انواع رنگ مناسب برای مبلمان روستیک

 رنگ بژ

 رنگ بژ همه کاره است و در فضای داخلی مدرن، کلاسیک و روستایی به خوبی کار می کند.  رنگ‌های گرم و طبیعت انعطاف‌پذیر آن را به یک انتخاب همه‌کاره تبدیل می‌کند که فضای آرامش‌بخشی را به فضای داخلی می‌بخشد.  رنگ بژ نیز یک انتخاب عالی برای زیباتر کردن اتاق نشیمن شماست. 

 قهوه ای ها

 شما می توانید با انتخاب رنگ های قهوه ای برای دیوارها و لوازم خود، حس گرمی به مبلمان روستایی خود بدهید.  این رنگ در چرخه رنگ سنتی نیست، اما با مبلمان روستایی عالی به نظر می رسد.  هنگام تزئین با رنگ قهوه ای، به خاطر داشته باشید که بالش هایی که انتخاب می کنید باید همرنگ مبلمان باشند.  رنگ های قهوه ای بهتر است با رنگ ها و مواد مشابه مانند خاکستری روشن یا برنزه کم رنگ جفت شوند.  سایه‌های روشن‌تر قهوه‌ای رنگ‌های عمیق‌تر اتاق شما را متعادل می‌کند، در حالی که رنگ‌های تیره‌تر چشمگیرتر هستند.

شیری

 رنگ شیری یک رنگ خنثی کلاسیک است که به خوبی با طیف گسترده ای از سبک های دکور هماهنگ می شود.  رنگی غنی و کرمی دارد و می توان از آن در تمام اتاق برای ایجاد فضایی آرام استفاده کرد.  از عاین رنگ می توان برای جبران رنگ های دیگر مانند رنگ های تیره استفاده کرد.  این رنگ همچنین به خوبی با لهجه های روشن تر ترکیب می شود و پس زمینه ای نرم برای الگوهای رنگی فراهم می کند.  در مقایسه با سایر رنگ‌های خنثی، شیری حتی زمانی که با رنگ‌های تیره‌تر ترکیب می‌شود، حس ظرافت را از خود تراوش می‌کند.

 قرمزها

 اگر می خواهید عناصر طبیعی طبیعت را وارد خانه خود کنید، می توانید سعی کنید تم غربی را در دکوراسیون خود بگنجانید.  دکور غربی اغلب با استفاده از اشیاء طبیعی مانند صندلی های چرمی مشخص می شود.  با افزودن قطعات دکور غربی مانند کوسن مبل می توانید محیطی گرم و راحت ایجاد کنید.  رنگ قرمز با مبلمان روستایی به خوبی ست می شود.  رنگ های قرمز نیز به خوبی با رنگ های گرم و خاکی ترکیب می شوند.  حتی می‌توانید با چند رنگ قهوه‌ای یا برنزه مخلوط کنید.

 سبزها

 رنگ‌های سبز با مبلمان روستایی ست می‌شوند زیرا این رنگ‌ها سردی دارند.  مبلمان روستیک در رنگ های خاکی به بهترین شکل به نظر می رسند، اما می توانید رنگ های مختلفی را نیز در آن قرار دهید.  سعی کنید از رنگ های پاستلی قهوه ای مایل به زرد و آبی استیل استفاده کنید.  آنها نشانگر گرما و طرحی شیک هستند. این رنگ ها برای ترکیب و تطبیق با طرح های غربی و شرقی نیز مناسب هستند.

 خاکستری ها

 اگر ظاهر روستیک را دوست دارید اما نمی خواهید ظاهر آنتیک را به خانه خود اضافه کنید، خاکستری را بهترین رنگ برای خود در نظر بگیرید.  خاکستری های روشن خنثی تر هستند و به شما اجازه می دهند هر رنگی از مبلمان را به فضا اضافه کنید.  سایه‌های تیره‌تر خاکستری در ظاهری روستایی‌تر نامناسب به نظر می‌رسند، در حالی که رنگ‌های تیره‌تر می‌توانند به خوبی در سبک معاصر کار کنند. 

 آبی روشن

 رنگ آبی کمرنگ به خوبی با مبلمان کم رنگ و خنثی جفت می شود.  به عنوان بخشی از مجموعه رنگ های تاریخی ، این رنگ ظاهری خنک و تازه دارد.  ته رنگ خاکستری آبی آن حسی کلاسیک و جاودانه به آن می بخشد.  همچنین در مبلمان روستایی زیبا به نظر می رسد و با لهجه های چوبی مانند حصیری و آهن به خوبی کار می کند.  تطبیق پذیری آن به شما امکان می دهد از آن در زمینه های مختلف طراحی داخلی استفاده کنید.

در متن بالا نمونه های رنگ متناسب برای ترکیب با مبلمان روستیک را بررسی کردیم.

مجموعه تولیدی عطرچوب ارائه دهنده انواع استند گلدان چوبی ، میز چوبی و انواع محصولات سفارشی دلخواه شما عزیزان می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *