مقالات

تفاوت میان میز جلو مبلی و میز کنسول

تفاوت میز جلو مبلی و میز کنسول

آیا می خواهید فضای زندگی خود را با مبلمان شیک و کاربردی ارتقا دهید؟ از فضای خالی خانه خود استفاده کنید و دکوراسیون را با میز جلو مبلی یا میز کنسول کنار مبلی برجسته کنید؟ این دو قطعه مبلمان اغلب طراحی مشابهی دارند، بنابراین وقتی به آنها نگاه می کنیم، اغلب نمی توانیم تفاوت را تشخیص دهیم. با این حال، هر دوی آنها عملکردهای بسیار متفاوتی دارند و در مکان های کاملاً متفاوتی در خانه شما قرار می گیرند.

میز جلو مبلی و میز کنسول اگرچه گاهی ظاهری مشابه دارند، اما از نظر قرارگیری، عملکرد و حتی طراحی، ویژگی‌های متفاوتی دارند. تفاوت های بین میز جلومبلی و میز کنسول کنار مبلی را بررسی کنید و به برخی از طرح های برجسته نگاهی بیندازید تا ببینید چه چیزی کاملاً در خانه شما مناسب است.

میز جلو مبلی

نحوه قرارگیری میز جلو مبلی به وضوح در نام آن توضیح داده شده است. هنگام انتخاب طرح مناسب، می تواند به زیبایی مبل شما را برجسته کند. قرار دادن می تواند مهم باشد زیرا یکی از عملکردهای اصلی آن ذخیره سازی است. وقتی چیزی را از یک فضای ذخیره سازی خاص می خواهید، آن را در نزدیکی خود می خواهید، درست است؟ قرار گرفتن میز جلو مبلی شما دقیقاً در پشت یا نزدیک مبل خود به این معنی است که می توانید به راحتی وسایلی را که در طول بازو هستند بردارید. این یک قطعه تزئینی و کاربردی است که هر فضای زندگی را برجسته می کند.

عملکرد میز جلو مبلی

عملکرد یک میز جلو مبلی این است که در پشت یا نزدیک مبل قرار گیرد برای ذخیره سازی اضافی یا برای بهبود دکوراسیون. طراحی شده است تا یک افزودنی کاربردی به فضای زندگی شما برای ذخیره سازی، صندلی اضافی یا برای برجسته کردن سایر مبلمان شما باشد. آنها معمولاً در پلان های طبقه باز استفاده می شوند که پشتی مبل ها قابل رویت است.

طراحی میز جلو مبلی

ایده و طراحی اصلی میز جلومبلی این است که نزدیک یا کنار مبل قرار گیرد و این به معنای یافتن میزی است که متناسب با طول و سبک مبل شما باشد. طراحی ایده آل درست در زیر، یا همان ارتفاع مبل شما است. همچنین باید بلند و باریک باشد، بنابراین به نظر می رسد یک قطعه برجسته برای فضای زندگی شما باشد. از آنجایی که مبل لنگر و نقطه کانونی اتاق نشیمن شما است، شما به سادگی میزی می خواهید که به زیبایی کامل کننده مبل شما باشد.

بسیاری از میز جلو مبلی چوبی ها را می توان با فضای ذخیره سازی اضافی مانند کشوها یا قفسه هایی که در آن لوازم  اضافی یا مجله قرار داد طراحی کرد. اگرچه طرح های مختلف زیادی وجود دارد، اما نگرانی نهایی باید به شدت به ظاهر مبل بستگی داشته باشد.

میز کنسول

یک کنسول به طور کلی در کنار دیوار، دور از هر فضای زندگی قرار می گیرد. آنها در ورودی یا سرسرا قرار می گیرند و اغلب اولین چیزی است که هنگام عبور از در می بینید. از آنها برای نمایش دکور یا نگهداری وسایل کوچک استفاده می شود. محل قرارگیری کنسول را می توان با توجه به میزان فضای تلف شده اضافی در ورودی خود تعیین کرد.

آنها می توانند هر دیوار یا فضای هدر رفته را تکمیل کنند، به خصوص با دکور مناسب!

میز کنسول چوبی | کد 385T

کارکرد میز کنسول

میز کنسول برای چه مواردی استفاده می شود؟ صادقانه…. زیبا به نظر برسد برخی از آنها هستند که برای نگهداری وسایل ساخته شده اند، اما هدف اصلی آنها تکمیل راهرو شما است. از آنجایی که هنگام ورود به در، کنسول اولین چیزی است که می‌بینید، می‌توانید آن را به سبک داخلی خود تزئین کنید.

طراحی میز کنسول

طراحی کنسول شبیه به میز مبل است، با این حال کنسول در نظر گرفته نشده است که کاربردی باشد. این می تواند مقداری انبار داشته باشد، مانند کشوها و قفسه ها، اما به طور خاص برای نگهداری تعداد زیادی چیز ساخته نشده است. معمولاً یک میز بزرگ برای دکور دارد و ممکن است شامل یک قفسه پایینی یا طرح‌های باریکی باشد که برای نگهداری اقلام کوچک ساخته شده‌اند. جذابیت باریک و براق آن می تواند فضای خالی را به چیزی کاملا جدید تبدیل کند!

نتیجه گیری

اگرچه این دو قطعه در برخی ویژگی ها متفاوت هستند، اما تشخیص تفاوت در طراحی دشوار است زیرا هر میز مبل یا کنسول منحصر به فرد طراحی شده است. و از آنجایی که آنها ظاهر مشابهی دارند، چه کسی می تواند بگوید که شما نمی توانید از آنها برای چیزی کاملاً متفاوت استفاده کنید. هیچ قانونی وجود ندارد که بگوید شما باید یک میز کنسول چوبی را در کنار ورودی یا پشت مبل قرار دهید.

یعنی صرف نظر از اینکه چه شکلی هستند یا قرار است به کجا بروند، می توانید این دو قطعه را هر کجا که دوست دارید قرار دهید! به فضای غذاخوری اضافی نیاز دارید؟ از میز جلو مبلی استفاده کنید! آیا می خواهید یک روشویی آرایش در اتاق خواب خود داشته باشید؟ از کنسول استفاده کنید و صندلی و آینه اضافه کنید! با ایجاد قوانین خود و استفاده از این دو قطعه هر طور که می خواهید، می توانید هر اتاقی را متحول کنید! مجموعه تولیدی عطرچوب ارائه دهنده انواع میز چوبی روستیک و انواع محصولات سفارشی دلخواه شما عزیزان می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *