مقالات

اهمیت میز نهارخوری در منزل

میز نهار خوری | کد 465T

اگر غذا یکی از موارد رایج است که مردم را دور هم جمع می کند، پس میز ناهارخوری، بدون شک روح خانه است. مکانی که به گفتگوها دامن می‌زند، پیوندها را تقویت می‌کند، روابط را تقویت می‌کند و خاطرات را می‌بافد – میز ناهار خوری قلب یک خانه است. یک ارتباط عاطفی با مجموعه های ناهارخوری که به خوبی سازماندهی شده و مرتب شده اند وجود دارد. شما شروع به تجسم زمان صرف غذا با دوستان و خانواده می کنید و مخفیانه آرزو می کنید زمان صرف غذا را با خانواده و دوستان تجربه کنید. یک میز ناهارخوری گرم، دلپذیر و دنج می تواند نه تنها در دکوراسیون خانه بلکه در پیوند بین یک خانواده نیز تفاوت زیادی ایجاد کند. بدون شک، میز ناهار خوری می تواند تغییرات زیادی در فضای خانه ایجاد کند و می توان روی آن سرمایه گذاری کرد.

اهمیت میز ناهار خوری

اگر می‌خواهید خودتان را متقاعد کنید که یک میز ناهارخوری بخرید، جنبه‌هایی که اهمیت آن را بازگرداند باید برای این کار کافی باشد. تحقیقات نشان می دهد که اکثر مردم احساس می کنند ضروری است که خانواده و دوستان با هم دور میز ناهارخوری غذا بخورند. با زندگی‌های پرمشغله و زمان محدود برای خانواده و عزیزان، انسان‌ها متوجه شده‌اند که چقدر مهم است که با هم زمان باکیفیت بگذرانند و اهمیت غذا خوردن را درک کنند. جدا از خانواده هایی که با هم غذا می خورند، این مکان به فضایی برای دفتر کار خانگی، کلاس درس مجازی برای کودکان، تماس های ویدیویی با دوستان و خانواده و حتی اوقات فراغت با خانواده تبدیل شده است. اگر لحظه ای وقت بگذارید و به خاطراتی که با خانواده خود به اشتراک گذاشته اید نگاه کنید، بسیاری از آنها دور میز ناهارخوری خواهند بود.

ارزش عاطفی

جدا از اینکه میز ناهارخوری یک سطح صاف برای غذا خوردن است، جایی است که افراد برای گفتگو و ارتباط جمع می شوند. خانواده ها به زمان هایی که دور میز می گذرانند به گذشته نگاه می کنند و در مورد مکالمات و وعده های غذایی که با هم داشته اند به طور طولانی بحث می کنند. میراث میز ناهار خوری در طول سالیان متمادی تکامل یافته است – از یک مبلمان ساده که در آن مردم غذا می خورند، امروزه به مرکز فعالیت در خانه تبدیل شده است. وعده های غذایی سرو می شود، تکالیف زیر نظر مادر انجام می شود، ویدئو کنفرانس و غیره.

فضای دنج

میز ناهارخوری خصوصا یک میزنهارخوری چوبی مکانی دنج است که خانواده ها در آن جمع می شوند و نزدیک به یکدیگر می نشینند. با ظهور فناوری و نفوذ آن به زندگی ما، عملاً فراموش کرده ایم که چگونه با یکدیگر گفتگو کنیم. اکثر اعضای خانواده به اتاق های خود محدود می شوند و در وسایل خود غوطه ور هستند. میز ناهار خوری مردم را به دور هم جمع می کنند و مدتی از زندگی خود را در مجاورت هم می گذرانند. مهم غذا نیست، فضا و محیط اطراف است. صرف نظر از اینکه وعده‌های غذایی در بشقاب‌های کاغذی سرو می‌شوند یا ظروف چینی استخوانی،  میز ناهارخوری  باعث ایجاد مکالماتی می‌شود که می‌تواند در آینده به محل بحث در هر چت تبدیل شود. تحقیقات ثابت کرده است که غذا خوردن به افراد کمک می کند تا آرام شوند و صدای بیشتری داشته باشند.

مخاطب متمرکز

میز ناهار خوری نیز مکانی بوده است که می توانید به دور از چشمان کنجکاو دیگران، یک گفتگوی خصوصی یک به یک داشته باشید. خواهران عمیق ترین رازهای خود را به اشتراک می گذارند، والدین به فرزندان خود مشاوره می دهند و بچه ها می توانند نکات برجسته خود را با مادران پشت میز ناهارخوری به اشتراک بگذارند. زمان صرف غذا یک روال را برای خانواده به ارمغان می آورد و افراد را ترغیب می کند که ارتباطات قوی خود را حفظ کنند، و وقت خانواده به طور مداوم و منظم با هم احساس اجبار نمی کند.

میز ناهارخوری از نظر شرح وظایف چندین برابر شده است. میز جدا از اینکه مکانی برای چیدن وعده های غذایی است، یک ایستگاه کاری، میز مطالعه، میز خیاطی و سایر کارهای خانگی نیز هست. با توجه به اینکه نقش میز ناهارخوری با گذشت زمان تغییر کرده است، فکر سرمایه گذاری روی این مبلمان برای مردم بیش از پیش ضروری شده است.

دوری از عوامل حواس پرتی

از آنجایی که مجموعه‌های ناهارخوری محدود به فضایی در خانه هستند، طبیعی است که خانواده‌ها و دوستان از وسایل و سایر فناوری‌های خود دور باشند.

در طول سال‌ها، بسیاری از خانواده‌ها در مقابل تلویزیون شام می‌خورند تا زمانی برای تماشای برنامه‌های مورد علاقه‌شان داشته باشند. اما غذا خوردن پشت میز ناهار خوری می تواند حواس افراد را از گوشی هایشان پرت کند و از صفحه تلویزیون دور شود. به طور خودکار به پیوند کمک می کند و برای خانواده هایی که نوجوان دارند بسیار عالی است.

راه برای سلامتی بهتر

غذا خوردن با هم باعث سلامت افراد می شود. مطالعات نشان داده است که کودکانی که با خانواده خود غذا می خورند، سالم تر می مانند. وقتی بچه ها با خانواده غذا می خورند، تمایل دارند عادات غذایی بزرگترهای خانواده را الگوبرداری کنند. راه طولانی می رود و سنت ادامه می یابد. به دنبال مجموعه‌های مختلف اتاق غذاخوری باشید تا به آینده‌ای امیدوار باشید که در آن خانواده‌ها، دوستان و عزیزان به میز نزدیک‌تر شوند.

نتیجه

هنگامی که تاریخچه میز ناهارخوری را در نظر بگیرید، واضح تر و آشکارتر می شود که مبلمان ساده بخشی ضروری از فرهنگ خانواده است. هر خانواده ای نزدیک تر می شود و از دور هم جمع شدن پشت میز ناهارخوری هر روز یا در یک مناسبت خاص سود می برد. هنر صرف غذا با هم تبدیل به آیینی می شود که در سیستم فرد حک شده است. در زمانی که مردم به طراحی مجدد خانه های خود روی می آورند، میز ناهارخوری یکی از مبلمان هایی است که در بالای لیست قرار دارد.

مجموعه تولیدی عطرچوب ارائه دهنده انواع میز چوبی روستیک و انواع محصولات سفارشی دلخواه شما عزیزان می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *