مقالات

نکات مهم در خصوص میزهای چوبی فضای باز

میز نهار خوری | کد 495T

بسیاری از افراد می پرسند که چرا در میزهای چوبی جدید خود ترک و شکاف می بینند. در این مقاله قصد داریم نکات مهم در خصوص میزهای چوبی در فضای باز بررسی کنیم.

چرا لازم نیست نگران ترک ها و شکاف ها در میز چوبی فضای باز باشید؟

ترک و شکاف به طور طبیعی در چوب رخ می دهد – آنها بخشی از فرآیند بلوغ هستند. سطح دما و رطوبت بالا و پایین می رود و ترک خوردن و شکافتن یک واکنش طبیعی  به این امر است.

هنگامی که یک میز چوبی باغی خریداری می کنید، چوب به زمان کمی نیاز دارد تا با محیط جدید خود سازگار شود. ترک‌ها و شکاف‌ها، اگر ظاهر شوند، فقط نشان‌دهنده این است که مبلمان شما در تایم خواب است.

نکته مهمی که باید بدانید و به خاطر داشته باشید این است که این ترک ها و شکاف ها هیچ تاثیری بر استحکام و دوام مبلمان چوبی باغ شما ندارند. آنها بر کیفیت مبلمان یا مدت زمانی که می توانید از آن لذت ببرید تأثیر نمی گذارد.

چرا لازم نیست نگران گره ها یا رنگ آمیزی ناهموار باشید؟

همچنین از ما در مورد گره در مبلمان چوبی باغ سؤال می شود. مانند ترک ها و شکاف ها، گره ها نیز جای نگرانی ندارند. آنها یکی دیگر از ویژگی های طبیعی هستند و هیچ تاثیری بر استحکام یا دوام مبلمان ندارند.

در مورد تغییرات رنگ که اغلب در مبلمان چوبی جدید باغ دیده می شود – این نیز طبیعی است. هنگامی که مبلمان شما برای چند هفته زیر نور خورشید و باران می‌بارد، رنگ آن یکدست می‌شود.

درمان با فشار نیز می تواند باعث تغییر رنگ موقت شود. این روش از مبلمان باغ شما در برابر پوسیدگی محافظت می کند و وقتی برای اولین بار انجام می شود، اغلب می تواند چوب را سبز به نظر برساند یا باعث ایجاد لکه های سبز شود.

باز هم، این با گذشت زمان محو می شود. چند هفته بیرون از خانه در آب و هوای آزاد از بین خواهد رفت، و شما مبلمان باغی زیبا و رنگارنگ طبیعی خواهید داشت تا از فصل به فصل لذت ببرید.

چه زمانی باید ترک ها و شکاف های مبلمان چوبی را بررسی کنید؟

البته، موارد نادری وجود دارد که باید کاری برای ترک و شکاف در میز چوبی خود انجام دهید.

اگر ترک ها و شکاف ها به اندازه یک سانتی متر باز شده باشند یا در وسط یا قسمتی از میز بهم برسند لازم است این ترک ها با بتونه و ترجیحا رزین پر شده تا از آسیب جلوگیری کرده و استحکام میز ازبین نرود.

در متن بالا چند نکته مهم و کاربردی در خصوص ترک ها و شکاف ها در مبلمان چوبی خصوصا مبلمان فضای باز را بررسی کردیم. مجموعه تولیدی عطرچوب ارائه دهنده انواع میز چوبی روستیک و انواع محصولات سفارشی دلخواه شما عزیزان می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *