مقالات

روش های افزودن سبک روستیک به دکوراسیون منزل

روش های افزودن سبک روستیک به دکوراسیون منزل

 چه در یک کلبه سنتی زندگی کنید، چه در یک ملک کلاسیک بزرگ و چه در یک خانه مدرن، ایجاد فضای داخلی که عملی بودن را با سبک متعادل می کند، کلید زندگی روستایی رضایت بخش است.  ویژگی های مثبتی را که خانه شما ارائه می دهد برجسته کنید و از چند قانون طلایی پیروی کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.  در ادامه این مقاله چند نکته کابردی برای افزودن سبک روستیک به دکوراسیون منزل مطالعه می کنید.

نکات کاربردی برای افزودن سبک روستیک به دکوراسیون منزل

 استفاده از رنگ های پر روح

رنگ آمیزی مناسب حتی خسته ترین فضاهای داخلی را نیز به روز می کند.  آماده سازی بسیار مهم است، بنابراین اطمینان حاصل کنید که سطوح تمیز، خشک و عاری از رنگ پوسته می شوند و دیوارهای تازه گچ شده را با یک لایه نازک آستر رنگ کنید.  دیوارهای گچی آهکی قدیمی که ناهموار هستند جلوه هایی از جذابیت روستایی دارند اما نیاز به درمان دلسوزانه دارند.  رنگ خاک رس با رنگ عسلی ترکیب جذابی را ایجاد کرده و با دیوار های آجری نیز متناسب است.

سایه های مناسب را انتخاب کنید.

 نور طبیعی خانه روستایی خود را با رنگ های گرم در اتاق های رو به شمال و رنگ های خنک برای فضاهای رو به جنوب تکمیل کنید.  همیشه ابتدا رنگ را تست کنید تا مطمئن شوید که زرد  مورد علاقه شما به اندازه کافی گرم و خوشایند است یا اینکه سبز با با سایر رنگ ها ترکیب می شود.

از رنگ ها و بافت های طبیعی استفاده کنید.

 برای طرح نهایی دکوراسیون الهام گرفته از روستیک، از رنگ‌ها و بافت‌های طبیعی گل‌ها، چمن‌ها و شاخ و برگ‌های موجود در مناظر روستایی  به عنوان نقطه شروع رنگ، الگوهای کاغذ دیواری، پوشش‌های کف و اثاثه یا لوازم داخلی استفاده کنید.  برای خانه‌های ساحلی، ساحل محلی را برای یافتن سنگریزه‌ها، جلبک‌های دریایی، چوب‌های خشک شده و صدف‌ها کاوش کنید تا از آنها به عنوان مرجع بصری استفاده کنید.

وسایل کلیدی را انتخاب کنید.

 پوشش های کف، وسایل چوبی خاص و حتی مبل ها و صندلی هایی که با سبک دوره ای خانه شما مناسب هستند، چه هنر و صنایع دستی، هنر دکو، گرجی یا ویکتوریایی وسایل کلیدی هستند.  اشکال کلاسیک مبل های قدیمی با جزئیات ساده و جذاب مدرن و مینمیال تلفیق کنید.

انتخاب مناسب مبلمان

 همه املاک روستایی بزرگ نیستند، بنابراین مبلمان را قبل از سفارش بررسی کنید.  از نظر زیبایی یک مبل دو نفره کوچک در یک کلبه جمع و جور بسیار بهتر از یک مبل بزرگ به نظر می رسد. 

 به یاد داشته باشید که آشپزخانه قلب خانه است.

میز چوبی یک راه ایده آل برای افزودن جذابیت مدرن روستایی است.  قبل از خرید، دوباره اندازه گیری کنید و فضای کافی در اطراف برای بیرون کشیدن صندلی ها بگذارید – 90 سانتی متر باید کافی باشد.  به همین ترتیب، هنگام خرید شلف چوبی جدید برای یک طاقچه در یک خانه قدیمی، همیشه فضای بین دیوارها را در ارتفاعات مختلف اندازه گیری کنید زیرا ممکن است در بالا یا پایین به خوبی باریک شود.

  ایجاد ظاهر کلیدی

سایه های گرم خردلی، نیلی و شرابی در بافت های مخملی، جزئیات طبیعی یک خانه روستایی با دیوارهای چوبی تیره را تکمیل می کند.  برای اینکه ظرافت کمتری را به اتاقی به سبک روستیک بیاورید، یک صندلی راحتی یا مبل جمع و جور را در نظر بگیرید.

در متن بالا چند ایده جذاب برای ایجاد ظاهر روستیک در دکوراسیون منزل را مطالعه کردید.مجموعه تولیدی عطرچوب ارائه دهنده انواع استند گلدان چوبی ، میز چوبی و انواع محصولات سفارشی دلخواه شما عزیزان می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *