مقالات

کدام چوب برای میز چوبی بهتر است؟

انواع چوب مناسب برای میز چوبی

 میزهای چوبی مانند میز عسلی و میز جلو مبلی در اشکال، سبک ها و اندازه های مختلفی وجود دارند و اکثر آنها هنوز از چوب ساخته می شوند. این مقاله نگاهی به انواع چوب های مختلف و بهترین موارد برای انواع میز چوبی خواهیم داشت.

 انواع چوب مناسب برای میز چوبی

 بلوط

بلوط چوب کلاسیک برای تولید میز چوبی است – سخت است و قادر به استفاده طولانی مدت است.  مزیت دیگر طرح‌بندی بلوط است، این یکی دیگر از دلایل محبوبیت آن در تولید میز است که اجازه می‌دهد دانه‌های زیبای چوب با شکوه تمام دیده شود. برای مقاومت در برابر فرورفتگی های کوچک به اندازه کافی سخت است. 

 سنجد

سنجد یکی دیگر از چوب های فوق العاده قوی و بادوام است که برای میزهای ناهارخوری و میز عسلی عالی است.  با رنگ‌آمیزی و طرح‌بندی عالی عرضه می‌شود که به این معنی است که کاملاً به قطعات مبلمان تزئینی می‌آید.  سنجد در درجه دوم بلوط و دانه های در هم تنیده آن و مقاومت در برابر شکافتگی است و آن را انتخابی عالی برای میز، صندلی و کابینت و غیره می کند. این چوب طرح دفرمه و زیبایی در دکوراسیون روستیک دارد.

 راش

چوب راش نوعی رنگ ماهی قزل آلا دارد و دارای آن چیزی است که به عنوان منافذ شناخته می شود.  در تولید مبلمان بسیار محبوب است زیرا بو ندارد.  چوب راش به طور طبیعی جاذب است بنابراین در مناطق مرطوب یا در تولید مبلمان در فضای باز خیلی خوب نیست.

انواع چوب مناسب برای میز چوبی

 گردو

گردو یکی از سخت ترین چوب ها است، اما نه به سختی بلوط.  این مدل دارای طرح‌بندی زیبا است و می‌تواند دارای سایه‌های چوبی زیادی باشد – به ویژه در تولید مبلمان با حس شهری، مانند میز ناهارخوری صنعتی، با طراحی مستقیم با خطوط باریک، براق و تمیز، محبوبیت خاصی دارد.

 کاج

 کاج یک چوب نرم است و به راحتی در دسترس است.  از آنجایی که به راحتی در دسترس است و مقرون به صرفه است، یک انتخاب بسیار محبوب برای تولید مبلمان و میز جلو مبلی است.  کاج احیا شده قبلاً پیر و سفت شده است، به طور کلی، درختانی که برای اولین عملکرد آن به عنوان بخشی از ساختمان استفاده می‌شوند بالغ‌تر از درختان کاج جدیدی هستند که به سرعت برای تولید مبلمان رشد می‌کنند.  مراقبت از میز کاج آسان است و ضربه‌ها و فرورفتگی‌های کوچک که به راحتی ترمیم می‌شوند.

 چوب احیا شده روستیک

 چوب احیا شده هرگز تا این حد محبوب نبوده است – به طور کلی، ما بیشتر به خریدهای سازگار با محیط زیست در همه زمینه های زندگی خود تمایل داریم و این عمر در خرید مبلمان نیز صادق است.  چوب بازیافت شده گرما، تاریخ و فردیت را به اتاق غذاخوری شما می آورد که چوب جدید نمی تواند.  چوبی که در ابتدا مورد استفاده قرار گرفت به احتمال زیاد از درختان بالغ است نه درختانی که به طور خاص برای تولید مبلمان به سرعت رشد می کنند.

انواع چوب مناسب برای میز چوبی

در متن بالا چند نمونه از چوب های کاربردی و محبب در تولید میز چوبی را بررسی کردیم.  نمی توانید تصمیم بگیرید؟  به مجموعه میزهای چوبی ما نگاهی بیندازید یا با یکی از اعضای تیم ما در تماس باشید.

.مجموعه تولیدی عطرچوب ارائه دهنده انواع استند گلدان چوبی ، میز چوبی و انواع محصولات سفارشی دلخواه شما عزیزان می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *